Nápověda

Import položek

Vytvořte si svůj seznam položek a používejte vlastní databáze opakovaně a pohodlně. Pro import položek využijte vzorového excel souboru, který si můžete stáhnout níže.

Časté dotazy

U firemního účtu může být jeden e-mail propojen pouze s jednou firmou, a to včetně našeho e-shopu dek.cz.

Role Účetní může být připojena k neomezenému počtu firem. E-mail použitý pro účet v roli Účetní však již nelze použít pro firemní účet.

Administrátor může spravovat ostatní zaměstnance firmy – odesílat jim pozvánky, deaktivovat jejich účty, měnit jejich role a nastavovat viditelnost zakázek. Má přístup ke všem dokladům firmy. Dále může upravovat informace o firmě, které se zobrazují v nabídkách.

Zaměstnanci vidí pouze doklady, které nejsou přiřazené k žádné zakázce, nebo jsou přiřazené k zakázkám, které jsou pro ně viditelné.

V MyDEK aktuálně najdete:

  • Poptávky
  • Nabídky
  • Objednávky
  • Faktury
  • Zálohové faktury
  • Dodací listy
  • Dobropisy

Doklady se načtou 3 měsíce zpětně od data prvního přihlášení. Následně se průběžně doplňují nové. Ke smazání starších dokladů nedochází.

Automatické přiřazování dokladů DEK k Zakázkám lze nastavit v záložce Přijaté doklady, kde lze zaškrtnout jednotlivé Akce DEK. Nové doklady označené touto akcí se pak automaticky spárují se zakázkou. Například u dodacích listů se tak jejich hodnota automaticky započítá do bilance zakázky.

Ano, zákazníci mohou přidávat položky i ručně. Kromě toho si mohou vytvářet vlastní databáze položek.

Aktuálně se u každé položky zobrazuje její převládající prodejní jednotka, kterou nelze měnit. Do budoucna plánujeme možnost změny jednotky doplnit.

Vaše podněty a dotazy zasílejte na stavebniny@dek.cz. Pokud si přejete zpětnou vazbu, připojte prosím i své telefonní číslo, a my se vám ozveme.

Dokumenty ke stažení

Video návody

Představení MyDEK
Představení MyDEK
Nahoru